افشای پشت پرده یک برنامه در شبکه بهاییها
سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۳۶ ق.ظ
باشگاه خبرنگاران- در شرایطی که تمامی شبکه های تلویزیونی اروپایی با مشکل
محدودیت منابع مالی مواجه هستند اما در این شرایط اداره شبکه ای ماهواره ای
با چندین استودیو و تعداد زیادی کادر فنی و اجرایی و خرید برنامه های
تولید شده شبکه های دیگر هزینه ای بیش از چندین میلیارد را شامل می شود که
مدیران شبکه" من و تو" براحتی از پس آن بر آمده اند !
یکی از اسرار شبکه "من و تو" مبهم بودن منابع مالی این شبکه عریض و طویل می باشد که بنا بر اخبار بدست آمده ، این شبکه بهائی چندین منبع مالی تامین کننده دارد .
منبع آگاهی در این خصوص اظهار می دارد :"یکی از کوچکترین منابع مالی تغذیه کننده این شبکه بهائی تعدادی از شرکتهای تولید کننده مشروبات الکلی در کشورهای همسایه ایران می باشند که با توجه به ممنوعیت قانونی ، محصولات خود را بصورت قاچاق به ایران می فرستند".
این تولید کنندگان مشروبات الکلی با توجه به غیر قانونی بودن خرید وفروش محصولاتشان در ایران، برای جذب مشتری و ترویج شراب خواری در میان مردم ایران، قراردادی با این شبکه بهائی بسته اند که در مسابقه ای تحت عنوان "بفرمائید شام" با جذابیت های یک برنامه آشپزی این مهم صورت پذیرد.
در این برنامه با روشی مودبانه شرکت کنندگان موظف می شوند در زمان های کوتاه و در خلال برنامه آشپزی به سرو مشروب و تبلیغ شراب خواری بپردازند و در قبال این تبلیغ غیر مستقیم، شرکتهای تولید کننده مشروبات الکلی مبالغ کلانی را به این شبکه بهائی پرداخت می کنند. باشگاه خبرنگاران در مطالب آینده به ارائه مستندات و نکات ریزتری از این پروژه خواهد پرداخت.
یکی از اسرار شبکه "من و تو" مبهم بودن منابع مالی این شبکه عریض و طویل می باشد که بنا بر اخبار بدست آمده ، این شبکه بهائی چندین منبع مالی تامین کننده دارد .
منبع آگاهی در این خصوص اظهار می دارد :"یکی از کوچکترین منابع مالی تغذیه کننده این شبکه بهائی تعدادی از شرکتهای تولید کننده مشروبات الکلی در کشورهای همسایه ایران می باشند که با توجه به ممنوعیت قانونی ، محصولات خود را بصورت قاچاق به ایران می فرستند".
این تولید کنندگان مشروبات الکلی با توجه به غیر قانونی بودن خرید وفروش محصولاتشان در ایران، برای جذب مشتری و ترویج شراب خواری در میان مردم ایران، قراردادی با این شبکه بهائی بسته اند که در مسابقه ای تحت عنوان "بفرمائید شام" با جذابیت های یک برنامه آشپزی این مهم صورت پذیرد.
در این برنامه با روشی مودبانه شرکت کنندگان موظف می شوند در زمان های کوتاه و در خلال برنامه آشپزی به سرو مشروب و تبلیغ شراب خواری بپردازند و در قبال این تبلیغ غیر مستقیم، شرکتهای تولید کننده مشروبات الکلی مبالغ کلانی را به این شبکه بهائی پرداخت می کنند. باشگاه خبرنگاران در مطالب آینده به ارائه مستندات و نکات ریزتری از این پروژه خواهد پرداخت.
۹۱/۰۳/۳۰