سلام آشنا

خداوندا! ما را از آنانی قرارده که درختهای اشتیاق در باغ‌های سینه‌هایشان ریشه دوانده و شعله‌های عشق تو آتش به دل‌هایشان زده و رایحه جمال تو پرنده افکارشان را اوج تازه بخشیده

سلام آشنا

خداوندا! ما را از آنانی قرارده که درختهای اشتیاق در باغ‌های سینه‌هایشان ریشه دوانده و شعله‌های عشق تو آتش به دل‌هایشان زده و رایحه جمال تو پرنده افکارشان را اوج تازه بخشیده

آخرین نظرات
پیوندها

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۱ ثبت شده است

هنوز از در حرم بیرون نیامده بود که چادرش را برداشت؛ روسریش را شل تر کرد و آهی کشید و گفت: داشتم خفه می شدم.
 همینطور که بهش نگاه می کردم، چشمم به کیفش افتاد که شاید 2؛3 کیلویی بود خواستم بگویم، ای چادر چقدر غریبی که صدای تق تق کفش هایش توجه مرا به خودش جلب کرد، کفش هایی با پاشنه های آنچنانی که حتی راه رفتن را به سختی انجام می داد و گفتم: ای چادر چقدر غریبی .چقدر غریبی که حاضرند کیف پر از وسایل تباهیشان را ساعت ها بر دوش بکشند، اما وزن کم تو را تحمل نکنند.
ای چادر؛ چقدر غریبی، اگر با کفش های پاشنه بلندشان و .....صد بار زمین بخورند با خنده بلند می شوند اما کافیست یک بار با تو برایشان اتفاقی بیفتد، چقدر سریع کنارت می زنند و برای کنار زدنت فلسفه می بافند و آیه توجیه می کنند.
حجاب، سکوی پرواز زن به سمت آسمان است    نمی دانم چرا برخی به زمین عادت کرده اند؟

به نظر شما راه رفتن با کفش های پاشنه بلند و گرفتن کیف سخت تر است یا پوشیدن چادر؟

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۹
آشنا
حاج سعید قاسمی میگفت توی کانال حنظله شهید بیرون آوردیم

توی جیب پیراهنش یه کاغذ بود نوشته بود:

برادرم نگاهت!

خواهرم حجابت!

میگن شهدای گردان حنظله توی کانال یک هفته بدون آب و غذا محاصره بودن در مقابل نیروهای زرهی دشمن،

به بچه ها میگفتن فقط به خمینی فحش بدید تا دست از سرتون برداریم

میگن هر چند ساعت یک بار یکی بلند میشده الله اکبر میگفته، ولی چون لباش خشک بوده لبها خونی میشده

وبا لب خونی میگفته الله اکبر
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۵
آشنا

http://up.vatandownload.com/images2/uaa9lgvua0uphm5rxwdm.jpg

ای شهید چشمانت را ببند...

مبادا این روزها را در مقابل مادرم زهرا شهادت دهی ...

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۸
آشنا
مطمئن باشید سودی که شما از شبکه‌های ماهواره‌ای خوب و اخبار سیاسی می‎برید اصلا قابل مقایسه با خطری که این شبکه‎ها دارند، قابل قیاس نیست. خنثی کردن این بمب به بیرون کردن آن در خانه است.
۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۴
آشنا
این مهم باید به دستگاهی صاحب‌انگیزه، پرتوان و مشتاق درامر حفاظت از امنیت اخلاقی سپرده شود! و به نظر می‌رسد که سپاه‌های استانی بهترین واجد شرایط این ماموریت باشند!
۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۱ ، ۱۷:۵۵
آشنا
کسی که مو و حجم بدن را با توجه به مسائل شرعی بپوشاند و طوری رفتار کند که جلب توجه جنسی نکند این از لحاظ دینی باحجاب است. خلاف این موضوع حتی غیر از این باشد بی حجاب است.
۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۴:۰۲
آشنا
تا زمانیکه سرشیشه عطر بسته است ، عطر داخل آن هم محفوظ خواهد بود،ولى به محض اینکه چند ساعتى سر شیشه عطر برداشته شود عطر داخل آن مى پَرد و تنها شیشه خالى بدون عطر مى ماند و کسى بدان میلى ندارد.

حجاب همانند سرشیشه عطر است که بوى خوش و زیبایى و حلاوت و طراوت زنها را حفظ مى کند و با برداشتن حجاب ، آن زیبایى و حلاوت از بین مى رود. رمز زیبایى زنهاى مسلمان هم همین حجاب است .

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۲:۲۹
آشنا

هادی حیدری دوست صمیمی مسیح علی نژاد خبرنگار شبکه شایعه پراکن بی بی سی با سوء استفاده از آزادی بیان گستاخی را از حد گذرانده و در هفته دفاع مقدس با کشیدن کاریکاتوری موهن به رزمندگان دفاع مقدس توهین نموده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هادی حیدری کاریکاتوریست روزنامه شرق، که جزو محکومین فتنه 88 نیز می‌باشد از دوستان صمیمی مسیح علی نژاد خبرنگار شبکه شایع پراکن و ضد انقلاب بی بی سی فارسی است.

shargh Newspaper


۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۱:۲۴
آشنا

سلام

میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج،امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) بر فرزند عزیزش حضرت صاحب الزمان و بر همه شیعیان و محبان مبارکباد.

این طرح پس زمینه هم نذر امام رضای نازنین هست.

التماس دعا

۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۷:۲۶
آشنا

ساعت 6:30،ترانه 23 ساله با صدای آهنگ موبایلش از خواب بیدار می‌شود.

ساعت 6:40، وضو می‌گیرد و نماز می‌خواند.امروز برخلاف روزهای گذشته بعد از نماز صبح خوابش نمی‌گیرد برای همین چند آیه قران می‌خواند و بعد از صرف صبحانه آماده می‌شود که به دانشگاه برود.

۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۹
آشنا