سلام آشنا

خداوندا! ما را از آنانی قرارده که درختهای اشتیاق در باغ‌های سینه‌هایشان ریشه دوانده و شعله‌های عشق تو آتش به دل‌هایشان زده و رایحه جمال تو پرنده افکارشان را اوج تازه بخشیده

سلام آشنا

خداوندا! ما را از آنانی قرارده که درختهای اشتیاق در باغ‌های سینه‌هایشان ریشه دوانده و شعله‌های عشق تو آتش به دل‌هایشان زده و رایحه جمال تو پرنده افکارشان را اوج تازه بخشیده

آخرین نظرات
پیوندها

۲۸ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

نحوه نامناسب پوشش ، بی بند و باری در رعایت حجاب و برداشتن روسری از سر ، اختلاط دختران و پسران به صورت غیر متعارف، شرایطی را به وجود آورده که این مرکز تفریحی . . .
۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۶
آشنا
۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۵
آشنا
طرح تشدید برخورد با بدحجابی و مانکن‌ها در اماکن فرهنگی عصر جمعه در حاشیه برگزاری یک کنسرت دیگر در برج میلاد ادامه یافت.
۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۹
آشنا
آمار دقیقی از میزان کشته‌های مسلمانان در کشور برمه در دست نیست اما گزارش‌های موجود از کشته شدن نزدیک به یک هزار نفر در حملات بودایی‌ها علیه مسلمانان و ربوده و آواره شدن تعداد زیاد دیگری خبر می‌دهند.
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۳
آشنا

شاید بتوان گفت آنچه تاکنون سبب ادامه حیات سینمای سخیف و مبتذل شده است، عدم تماشای آثار سینمایی توسط دلسوزان فرهنگی بوده است. اخیراً هم که برخی سایت های حزب الله به نقد فیم ها روی می آورند، توجه شان بیشتر معطوف به فیلم های قوی با محتوای بد می باشد و آثار سخیف مغفول مانده اند.


فیلم «مردان مریخی، زنان ونوسی» چندی پیش در سینماهای کشور اکران شد.از داستان ضعیف، ایده تکراری، بازی‏های ضعیف و نکات ساختاری فیلم که بگذریم، نگاه ما بیشتر معطوف به محتوای فیلم است که می توان نکات زیر را ناظر به آن ذکر کرد.

۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۳:۳۸
آشنا
هر چند بی‌انصافی است که عرصه هنر هفتم را عرصه بی‌عفّتی بنامیم اما مع‌الاسف همان تعداد ستارگان منحرف و دخترکان بزک کرده عرصه سینما نیز بسیاری را برای یافتن پاسخ این پرسش که «آیا سینما عرصه بی‌عفّتی است یا خیر؟» به خود مشغول داشته است.
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۳:۳۱
آشنا
این گروه دو نفره هنری! در کنسرت خیابانی خود شعری عاشقانه را که از چشم و ابروی یار و درد عشق می گفت در آن محل شلوغ و پر ازدهام برای عموم مردم به اجرا گذاشته بودند.
۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۹۱ ، ۱۳:۲۹
آشنا
مازیار فلاحی برای تثبیت فضای فاسد حاکم براین کنسرت، عاشقانه ترین آهنگ خود را به این بازیگر تقدیم و در برابر دیدگان همه بوسه ای به سوی او حواله داد!.
۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۱
آشنا


سلام بر شامگاهان و صبحگاهان حضورت.

شکرا که بارانی از سپیده بر دشت خشک انتظار بارید و شعبان، مبدأ تاریخ عاشقان شد.
نهر اشک شیعه از حرا تا سامرا پیمود و عندلیب عشق در سراپرده ی گل، شعفناکی آغازید.
همتای رسول یار می آید.
یوسف اعصار امید با صد کرشمه بر محمل ارادت کنعانیان نشیند و ایوب شکیبایی و یعقوب انتظار از بحر حسرت به ساحل وصال رسیده و همپای هزاران شقایق اشتیاق به زیارت نور دیدگان نایل می شود.
سلام صنوبران صفا و سروهای سرور و سپیدارهای سعادت بر امیر قیام و سالار ظهور.
السلام علیک یا ابا صالح المهدی!
اینک بی تو در بهتی عظیم در لهیب فراق می سوزیم.
دل های سیاهمان حجاب دیدار با موعود منتظران است و چه اندیشیم که جز لقای تو سیاهی نزداید و نورانی نکند.
باز آی و بی قراری دل و بی شکیبی دیده ی ما به شهد وصل، شفابخش و عطر کرامت خویش بر عرصه ی اهل نیاز، گستر

ویژه نامه نیمه شعبان

۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۱ ، ۱۲:۰۲
آشنا

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: چنانچه سایر دستگاه‌های مسئول مشابه نیروی انتظامی به وظایف خود در امر حجاب و عفاف عمل می‌کردند امروز شاهد بروز و ظهور برخی از مشکلات موجود در این زمینه نبودیم.
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۱ ، ۱۷:۲۴
آشنا